close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

چگونه بفهمیم از گوگل پنالتی شده ایم؟با 4 روش!

4 ابزار فهميدن اينكه آيا از گوگل پنالتي شده ايد يا خير را براي شما امروز بررسي خواهيم كرد.

وقتي متوجه افت ناگهاني بازديد يا رتبه بندي خود مي شويد يا وقتي مي دانيد كه با راهنماهاي موتور جستجو دست و پنجه نرم مي كنيد تا رتبه بندي و الگوريتم ها را دستكاري كنيد، ممكن است در هر زمان با شما بد اخلاقي كنند. بنابراين مي خواهيد ابزارهاي جريمه كننده مفيد باشد تا ببينيد پنالتي شده ايد يا خير!.

به هر دليلي ، هميشه نگه داشتن ساعت در وب سايت خود خوب است. من 4 ابزار مجازات كنترل مجازات را به اشتراك مي گذارم و شما مي توانيد براي تأييد فرض مجازات خود از همه آنها استفاده كنيد.

1. Google Sandbox و Penalty Checker توسط PixelGroove

اين يك ابزار نشانگر بسيار ساده است براي ديدن اينكه آيا وب سايت شما جريمه شده است ، از رده خارج شده است يا در جعبه ماسه قرار دارد.

اين ابزار ممكن است بازديد كم شما را در نظر داشته باشد و حتي اگر اينگونه نباشد وب سايت شما را در قالب جعبه جعبه يا مجازات علامت گذاري مي كند. از آن فقط براي داشتن ايده همراه با ساير ابزارهاي قابل اطمينان و داده محور استفاده كنيد.

Deindexed – وقتي دامنه شما به طور كامل از Google حذف شود. بنام Banned نيز شناخته مي شود.
مجازات شده – هنگامي كه دامنه يا صفحه شما هنوز وجود دارد اما هيچ يك از صفحات شما از طريق جستجوي جستجوي مستقيم يافت نمي شود. اين مجازات مي تواند به صورت خودكار از طريق الگوريتم Google يا به صورت دستي توسط مهندس كيفيت Google اعمال شود.
جعبه شن و ماسه – دامنه يا صفحه شما Deindexed يا مجازات نشده است ، اما ترافيكي كه از Google دريافت مي كرديد ناگهان به طرز چشمگيري كاهش مي يابد.

2. شاخص مجازات وب سايت توسط FEinternational

با استفاده از داده هاي ترافيكي ارگانيك SEMrush ، اين ابزار نسبتاً قابل اطمينان تر است براي رديابي تأثير به روزرساني هاي الگوريتم Google در وب سايت شما. با اين حال ، بايد فقط به عنوان يك شاخص در نظر گرفته شود. توصيه مي شود براي تأييد اين نشانه ، تأييد بيشتري انجام دهيد.

تحليلگران و بازاريابان سئو مي توانند براي بهبود وضعيت ، اطلاعات بيشتري در مورد تجزيه و تحليل تاريخ به روزرساني هاي گوگل و تغييرات رتبه بندي و بازديدها كسب كنند.

3. Fruition Google Penalty Checker

تا كنون ، يكي از مطمئن ترين و دقيق ترين ابزار جستجوگر مجازات است كه مي توانيد به آن اعتماد كنيد. مي توانيد ببينيد كه چه به روزرساني ها با برجسته سازي گرافيكي تا سه ماه بر روي وب سايت شما تأثير گذاشته اند. اين ابزارها نه تنها مجازات را نشان مي دهند بلكه به جزئيات بيشتر در مورد الگوريتم و نحوه برخورد با اين مجازات نيز كمك مي كنند. اين شركت يك تيم دارد كه مشاوره مجازات را نيز ارائه مي دهد.

4. جستجوگر پنالتي پنگوئن توسط Barracuda Digital

كاملاً شبيه به جستجوگر مجازات Fruition ، اين ابزار با استفاده از داده هاي Google Analytics حدس مي زند كدام بروزرساني ممكن است وب سايت شما را تحت تأثير قرار دهد. هنوز بايد آن را دقيقتر تجزيه و تحليل كنيد زيرا به روزرساني ها تاريخ دقيقي ندارند. روزها و هفته ها طول مي كشد تا در وب سايت هاي مختلف در تاريخ هاي مختلف بازتاب پيدا كنند و آنها را منعكس كنند. اين ابزار هنوز هم براي نشان دادن تاريخچه وب سايت و نحوه پاسخگويي آن به به روزرساني ها به روشي بصري آسان است.

توجه داشته باشيد كه اين چهار ابزار محافظ ايمني نيستند ، مانند تست هايي در وب سايت شما كار مي كنند. توصيه مي شود براي جلوگيري از هرگونه سكوت مجازات ، يك بهينه سازي موتور جستجوگر و كارزار بازاريابي خود را انجام دهيد. يك برنامه سئو خوب اخلاقي ، مردم مدار ، ايمن بوده و توسط تحليلگران ، استراتژيست ها و بازارياب هاي خوب كنترل مي شود.

در عين حال، وب سايت نقش بيشتري براي پاسخگويي به الگوريتم هاي Google مانند Panda بازي مي كند. سايت ايجاد شده براي افراد ابتدا بدون در نظر گرفتن الگوريتم هاي Google ، احتمالاً قوي و عملكرد بالايي در رتبه بندي دارند.

به ياد داشته باشيد ، احتياط بهتر از درمان است.

اگر از خود مي پرسيد كه چرا وب سايت شما براي شما كاري ارسال نمي كند يا چه عواملي باعث كاهش بازديد و رتبه بندي شده است ، من اكيداً توصيه مي كنم يك سايت حسابرسي كنيد. اين نقشه راهي به شما مي دهد تا اقدامات مربوطه را انجام دهيد.